Werk jij hard maar krijg je te weinig betaald?

Werk jij hard maar krijg je te weinig betaald?

personal assistant1

Welkom in de wereld van de ZZP’ers!(en MKB’ers).

Wil je weten wat reden nummer 1 is voor het voortdurend overwerkt en onderbetaald zijn?

Omdat JE HET ALLEMAAL ALLEEN DOET!

Klinkt het alsof ik schreeuw? GOED!

Want het is belangrijk dat je het snapt!

Je hebt een team nodig om je business te laten groeien, meer betaald te krijgen en meer vrije tijd te hebben.

Ook als je geen geld hebt om werknemers in dienst te nemen, dan kun je een virtuele assistant inhuren – al is het maar voor een paar uur per week.

Dit schreef Nisandeh Neta ondanks in een blog op businessbootcamp.nl.

Duidelijker kan het niet.

Heb jij enig idee wat een Virtual Assistant doet?

Een Virtual Assistant werkt op afstand aan al jouw administratieve en secretariële werkzaamheden. Dit biedt een goede uitkomst voor o.a. kleine zelfstandige, en ZZP’ers die wel ondersteuning kunnen gebruiken maar geen werkplek kunnen bieden of nog te weinig werkaanbod hebben voor een secretaresse of management assistente.

De Virtual Assistant houdt contact met de klant door middel van o.a. telefoon, e-mail en Skype. Uiteraard kan er ook een overleg plaatsvinden op locatie.

 

Hierbij zomaar wat taken van een Virtual Assistant:

• Orderverwerking

Ondersteuning bij acquisitie

Onderhouden van klantencontacten

Invoeren van gegevens

• Uitnodigingen regelen voor events

• Organisatie en regelwerk

Inboeken van facturen

Bijhouden uren- en onkostenadministratie

Organiseren van zakenreizen

• Uw social media bijhouden

• Telemarketing

• Website onderhouden

Opzetten, opschonen en bijhouden databases

• Debiteurenbeheer

Handout maken voor seminar en events

• Salarisadministratie

• Facturatie verzorgen

• Zakelijke lunches en diners reserveren

• Mailingen verzorgen

• Mailinglijst opschonen en updaten

Plannen, organiseren, coördineren van events

• Kantoororganisatie

• Agendabeheer

Afspraken maken

• E-mails screenen en beantwoorden

• Evenementen coördineren en plannen

• Powerpoint presentaties maken

• Informatie verzamelen uit enquêtes

• Informatieverzoeken beantwoorden

In behandeling nemen van klachten van klanten

• Relatiegeschenken verzorgen

• Nieuwsbrieven verzorgen

Bestellen van kantoorbenodigdheden

Verzamelen van testimonials van klanten

Onderzoek doen naar concurrentie

En nog veel meer….

 

Kortom, jij wil groeien in jouw business als coach, trainer, styliste, webdesigner, schilder, advocaat, praktijkhouder, rijschoolhouder, marketeer, developer, timmerman, fotograaf, journalist, tekstschrijver, verloskundige enz.? Dan is het van groot belang dat jij je kunt focussen op je core business, jouw Virtual Assistant doet de rest!

 

Ben je geïnteresseerd in de diensten van een Virtual Assistant? Ik kom graag bij je langs voor een vrijblijvend gesprek. Bel 06-11160879 of mail naar info@zakeninorde.nl.

 

Ken je nog ondernemers voor wie deze tips praktisch kunnen zijn?

Stuur ze mijn nieuwsbrief dan door of deel dit artikel door middel van de social media buttons. Op deze manier kan ik nog meer ondernemers helpen meer tijd te besparen.

Herken jij dit ook, of heb je meer hulp nodig? Ik hoor graag hieronder je reactie.

 

Ontvang je deze nieuwsbrief nog niet?

Schrijf je dan in op www.zakeninorde.nl. Bij je aanmelding ontvang je het gratis e-book “10 tips om tijd te besparen”.

 

 

Plaats een reactie

?>